ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Η …«ΠΑΙΔΕΙΑ» ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ

Η …«ΠΑΙΔΕΙΑ» ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ»

Η …«ΠΑΙΔΕΙΑ» ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ  ΚΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ»

https://www.newsbomb.gr/ellada/paideia/story/906657/pote-anoigoyn-ta-sxoleia-ti-ora-tha-xtypisei-to-koydoyni

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ 7ΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2018 ΑΠΟ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ NEWSBOMB.GR, ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ «ΜΕΛΕΤΑ» ΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ,  ΔΗΛΑΔΗ,  ΑΝΤΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΟΚΤΩ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ ΤΟ ΠΡΩΙ, ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΝΝΕΑ ΑΚΡΙΒΩΣ.

ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΟΤΙ «ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ» ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΕΥΝΟΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ, Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ «ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ» ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΤΑΝ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΣΕ ΔΗΘΕΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΔΕΙΝΟΠΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΡΦΩΜΑΤΟΣ  ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΞΕΔΙΠΛΩΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ… «ΕΘΝΙΚΟ» ΣΧΕΔΙΟ.

ΑΛΛΩΣΤΕ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ.  ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΛΛΑ Η ΠΡΑΞΗ ΚΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΩΝ!

ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΙΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ  Η ΑΕΙΚΙΝΗΤΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ,  Η ΕΜΦΥΤΗ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ ΚΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ .

ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΤΑΞΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΑΠΟ ΙΚΑΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΕΤΑΙ, ΝΑΡΚΟΘΕΤΕΙΤΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΚΕΨΗ,  ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΣΕ ΕΤΕΡΟΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ.

ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΡΜΑΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΥΠΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ,  ΧΩΡΙΣ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΗ.

Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΨΥΧΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ, ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΣ ΣΤΟ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ.

ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΘΕΝ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΛΛΑ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΣΙΜΕΝΤΟΧΤΙΣΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΑΙΘΟΥΣΩΝ Ή ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ  ΚΕΝΤΡΑ.

ΠΑΡΟΤΙ ΣΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΑΙ Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΣΗΣ, ΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΒΙΒΛΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ,  ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.

ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΝΕΟΔΜΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ, ΟΠΟΥ ΤΡΙΓΥΡΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΛΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΝΟΧΛΗΣΗ.

Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ  ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΣΗ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΛΩΣΗ ΣΤΟΝ Η/Υ, ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ,  ΑΝΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΡΩΜΗΣ, ΑΥΞΗΣΗ ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ, ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ, ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΘΙΣΜΟ ΑΠΟ  ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΒΙΑΙΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΝΤΟΣ ΚΙ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.

ΤΟ ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΕΞ’ ΑΡΧΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΚΡΥΟΥΣ, ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ.

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ Η ΠΟΙΗΣΗ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΤΕΙ, ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΑΠΟ  ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ  ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΛΥΤΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΝΥΨΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.

ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΙ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΩΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΩΝ ΦΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΕΚΑΣΜΟΥΣ ΜΕ ΧΗΜΙΚΑ ΦΥΤΟΜΑΡΜΑΚΑ.

ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ, ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ, ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΥΝ» ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΕΙΘΗΝΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΘΥΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.

Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΚΤΥΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΡΙΖΑ  ΚΑΘΕ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΤΟΛΜΩΝΤΑΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΝΟΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, ΕΙΝΑΙ Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ».

Η ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ» ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΩΣ Ο ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΤΟΥ ΈΘΝΟΥΣ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.

ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ.

ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΘΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ.

ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΤΛ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΙΚΑΝΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ  ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥΣ, ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΥΘΕΝΤΙΕΣ.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ» ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΡΟΛΟΣ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ, ΑΦΟΥ ΘΑ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΟΠΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ.

ΑΥΤΟ  ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΘΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΙ ΑΡΧΕΣ.

ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΑΝΤΙΑΞΙΕΣ ΟΠΩΣ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ.

ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ, ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΕ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ.

Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ» ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ ΗΘΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ!!

ΕΠΙΣΗΣ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ» ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ, ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΔΗΜΗΤΡΑ.

ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ, ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ.

ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΩΝ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΕΡΓΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.

ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΛΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΘΑ ΙΔΡΥΘΟΥΝ ΧΩΡΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΞΟΝΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ, ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ.

ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΘΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΧΩΡΑ.

ΥΨΙΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ, ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑΣ.

ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΤΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΟΥΝ ΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.

ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ.

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΜΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

 ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ  ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ ΞΑΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΤΑΔΟΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΕΛΛΑΣ!

ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ…..

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

ΚΕΝΤΡΙΚΗ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

esykentrtypos@gmail.com

ΠΗΓΗ : https://www.e-synews.gr/wp/2018/08/12/paideia-simera-ki-pragmatiki-elliniki-paideia-stin-ellinon/


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια