ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: “ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ”
ΚΕΙΜΕΝΟ: ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ
1 ΠΡΩΤΟΣ ΝΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΑΝΙΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΕΙΝΑΙ
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΛΑΒΗ, ΣΕ
ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΙΩΣΗ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΛΥΝΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ
ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ, Ο ΚΑΘΕ ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ,
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ,
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ
ΣΤΑΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ
ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΣΙΚΩΝ ΠΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΩΝ Η ΠΛΗΡΗΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΩΣ ΑΤΟΜΟ
ΜΟΝΑΔΑ ΙΩΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΠΛΑΣΜΑΤΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ
ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗ ΑΙΤΙΑ, ΔΥΝΑΜΗ, ΤΕΧΝΙΚΗ,
ΕΦΑΡΜΟΓΗ, ΔΙΔΑΧΗ, ΔΟΞΑΣΙΑ, ΜΑΓΓΑΝΕΙΕΣ, ΜΑΓΕΙΕΣ,
ΤΕΛΕΤΕΣ, ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΥΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΥΣ,
ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΕΝΕΤΙΚΟΥ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ.
2 ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΑΝΙΟΥΣ ΗΡΩΕΣ
ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ, ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ
ΗΡΩΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΘΕΣΗ ΕΝΟΣ ΑΠΟΣΤΑΤΗ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ
ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΠΕΙΡΗΣ
ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ
ΩΜΕΓΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΘΕΣΗ, ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΤΟΥ
ΧΑΟΥΣ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΗΡΩΕΣ, Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΞΟΥΝ,
ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ, ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ
ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ
ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ
ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ
ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΟΥΣ.
3 ΤΡΙΤΟΣ ΝΟΜΟΣ
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΑΝΙΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΕΙΝΑΙ Η
ΘΕΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΟΥΣ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΚΑΙ
ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΘΕΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ «ΚΑΤΑ ΚΟΣΜΟ
ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ» ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΟΥΣ
ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΜΕΓΑ.
ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΩΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ
ΘΕΑ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ. ΕΤΣΙ,
ΚΑΘΕ ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΗΡΩΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΩΣ
ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ.
0 Σχόλια